6 Temmuz 2017 Perşembe

Haziran (2017) 'ın Ardından

Merhaba herkese. Bloğumda ufak değişiklikler yaptım. Aslında yüzyıllar öncesine geri döndüm diyebiliriz.


Bloğu biraz sadeleştirmeye karar vermiştim. Aslında bayağıdır düşünüyordum bunu. Kategorileri vs. kaldıracaktım.  Ama sonra temaya da uyuz olmaya başladım :-D Sonuç olarak böyle aşırı sade bir duruma geçtim. Puanlamayı kaldırdım, çünkü içime sinmiyordu.


Böyle hoşuma gittiğine karar verdim. Sade tema arayışlarım devam etmekte. Yeterince seveceğim bir tane bulursam değişiklik olabilir. Onun dışında photobucket hesabım gitmiş gümbürtüye. Baktım hiçbir resim gözükmüyordu. Tek tek onları düzelttim. Maalesef bazı yayınları silmek zorunda kaldım, çünkü elimde resimler yoktu. Yazının neredeyse tamamı da resimlerden oluşuyordu. Neyse gelelim Haziran ayı içerisinde okuduklarıma:

1)Pulbiber Mahallesi

2)Othello

3)Havada Bulut

4)Bir Yaz Gecesi Rüyası

5)Çıplak Maymun

İçlerinde en sevdiğim kitap Bir Yaz Gecesi Rüyası oldu. 

İzlediklerim de hatırladığım kadarıyla:

1)Bugün Aslında Dündü

2)Terminal

3)Juno

4)Bir Milyonerin İlk Aşkı

Şu videoyu da anlamsızca buraya bırakıyorum 8 dk'da harry potter'daki tüm büyüler. Hoşça kalın ('_')



8 yorum:

  1. ÇOK BEĞENDİM !!.. Cidden gözü rahatlatan bir blog yüzü olmuş bu seçtiğiniz. Güle güle kullanın, biz de izleyelim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, teşekkür ederim :-)

      Sil
  2. Haziran ayın verimli geçmiş :) Bu arada Harry Potter büyüleri çok iyi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet videoyu sevdiğim için paylaştım. Lumos maxima :-)

      Sil
  3. Güzel olmuş ben beğendim bende ara sıra sıkılıp ufak tefek arka plan renk filan değiştiriyorum iyi oluyor.Birde neden photobucket kullanıyorsun direk buraya atmıyorsun ,birde blogunun yedeğini almayı unutma ne olur olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alan tasarrufu için kullanıyordum. Fotoğraflarımın kalitesi yüksek olduğu için blogger'ın verdiği alan çabuk bitmesin diye. Beğenmene sevindim :-)

      Sil
  4. Bloglarda ben de sadelikten yanayım. Başlık resmini beğendim. Sadece yazı biraz daha büyük olabilir diye düşünüyorum. Naçizane bir öneri :-)

    Temmuzun daha verimli geçmesi dileğiyle. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım daha verimli olur. Haziran'da ölü gibiydim :-)

      Sil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.