1 Mayıs 2017 Pazartesi

Nisan (2017) 'ın Ardından

Herkese kocaman merhaba. Bir ayı daha geride bıraktık. Zaman çok çabuk geçiyor muhabbetini yapmak istemezdim ama gerçekten öyle. Bildiğiniz gibi bu ay okuduğum kitaplardan bahsedeceğim.


Ama ondan önce bu ay benim için nasıldı, ondan bahsedeceğim. Nisan'da yds vardı. Normalde aldığım puandan daha düşük aldım. Aslında çizgi roman, ingilizce kitap okuma gibi çabalar göstermiştim. Ama sınavda bir sorun yaşadım. Biraz benden, biraz sınav görevlisinden kaynaklı. Sürekli etrafta yürüdüğü için odaklanamadım. Onun yürümesine kafayı taktım sanırım. Demek ki böyle olacağı varmış. Neyse bu ay da böyle geçti işte. Gelelim okuduğum kitaplara. Bu sefer liste şeklinde paylaşacağım. Bir çoğunun blogda yazısı vardır zaten. Küçük bir arama ile bulabilirsiniz.

Kitaplar:
Van Gogh - Betül Kadıoğlu
Olağanüstü Bir Gece - Stefan Zweig
Robinson Crusoe - Daniel Defoe
Sivrisinek Şehirde - Erlom Akhvlediani
Ermiş - Halil Cibran
Paper Girls #13
Uyku - Haruki Murakami
Atuan Mezarları (Yerdeniz, #2)
Gurur ve Önyargı
Meczup - Halil Cibran
Cimri - Moliere
George Dandin - Moliere
Başkasının Karısı - Dostoyevski
Grapon Kağıtları - Didem Madak
Ah'lar Ağacı - Didem Madak
Oda Müziği - James Joyce
Kum ve Köpük - Halil Cibran
Boris Godunov - Puşkin
Yanlışlıklar Komedyası - Shakespeare

Filmler:
Sonsuzluk Teorisi: Bu filmi ne yapın  ne edin izleyin. İmkansızlıklara rağmen çabalayan bir matematikçinin öyküsü. Uzun uzun anlatmak isterdim, başka bir yazı hazırlayabilirim.
Gün Batmadan: Pek sevmedim. İlk filme göre vasat buldum.
Kolonya Cumhuriyeti: Bu filme annemin gönlünü yapmak için gitmiştim. Ama gittiğime bin pişman oldum. Ülkenin komedi anlayışı ne zaman küfürden bir tık öteye taşınacak merakla bekliyorum.
Kocan Kadar Konuş Diriliş: İşte bu da anlamsızca izlediğim bir filmdi. Bana hiç bir şey katmadı, hiç bir şey de almadı. Çünkü bir yandan başka bir işle meşguldüm.



12 yorum:

  1. Hey maşallah baya okumuşsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu ay biraz fazla okumuşum :-)

      Sil
  2. Maşallah. Okuma hızına imrendim şimdi. Darısı bu ayın ve benim de başıma diyelim :)

    YanıtlaSil
  3. 19 kitap mı görüyorum orada. Hey maşallah :-) Benim rekorum 13, belki mayısta geçerim. Sana da dolu dolu, güzel bir mayıs diliyorum :-)

    YanıtlaSil
  4. Ülkenin komedi anlayışı maalesef yerlerde. Çook çook kötü. Biliyorsunuz işte Recep İvedik'i. Bu arada "Karahindiba şarabı"nı okuyormuşsunuz. Güzel mi? Ben başladım biraz ama çok anlamadım. Sakin kafayla tekrar baştan okumam gerek herhalde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldiniz :-)
      Karahindiba Şarabı biraz durgun, yavaş ilerleyen bir kitap. Beni sanki çocukluğuma götürdü. Yavaş yavaş okuyorum henüz yarısındayım. Ray Bradbury olunca bilimkurgu tarzında bir şey beklemiştim, sanırım değil.

      Sil
  5. 👏 tebrik ediyorum ne güzel okumuşsunuz :) ilk film önerinize hemen bakacağım.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , hoşça kalın :-)

      Sil
  6. Sınav görevlilerinin duyarsızlıklarından hiç hoşlanmıyorum :(( Bu ay süper okumuşsun :D Ben de Gurur ve Önyargı'yı bilmemkaçıncı kez okuyorum, çok güzel ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Kağıt Salıncak :-)
      Aslında Gurur ve Önyargı'yı çok sevmedim. Maalesef tam olarak bir aşk hikayesi oluşmadı kafamda. Sınav görevlileri bazen çok sinir bozucu olabiliyor, sınavda konuşamıyorsun da.
      Hoşça kal :-)

      Sil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.