1 Nisan 2016 Cuma

Mart'ın Ardından

Herkese merhaba, mart ayı değerlendirmesiyle karşınızdayım.
Bakalım bu ay neler yapmışım ?

İzlediklerim:
Shakespeare In Love 

İşin içinde Shakespeare varsa izleyeyim diye düşünmüştüm. Ayrıca biraz da ödüllü film izleme isteğim vardı. Sonuç olarak beklediğim gibi değildi, bana göre aşk filmi bile değildi.
Puanım 5/10
Ocean Waves 
İki arkadaş bir kıza aşık oluyorlar. Normalde anime filmler ruhuma dokunur, bunda öyle bir şey hissetmedim. Zorla izledim diyebilirim.
Puanım 6/10

Stranger Than Fiction 
Bu ay izlediğim en iyi film kendisi. Yorumum tam da şurda 
Puanım 7/10

Issız Adam 
Bu filmi çok duydum, bir ara çok popülerdi. İzleme nedenim de kitapçıda iki arkadaştan birinin diğerine ''Oğlum ... sen ıssız adam değilsin ! '' demesiydi. Dedim kimmiş bu ıssız herif, ne yer ne içermiş.Meğer bu ıssız sahafta gördüğü kızın peşine takılan biriymiş. Sonuç olarak bana bu filmden arda kalan tek güzel şey aşağıdaki şarkıdır.
Puanım 4/10

Manhattan
Woody Allen merakım sonucu izlediğim bir film. Siyah beyaz oluşu ekstra bir güzellikti benim için. Ergenlik çağındaki bir kızla otuzlarında bir adamın ilişkisini anlatıyor. Konusu ve içerdiği mesaj bana göre hoş olmasa da, sırf güzel çekimi için izlenebilir. Şehir o kadar güzel çekilmiş ki oturduğum yerden aşık oldum.
Puanım 6/10

Okuduklarım:
Yeni Hayat

Yorumum tam şurada

Kendine Ait Bir Oda

Yorumum için tıktık

Krizalitler
Yorumum için tıktık

Babamın Bavulu
Orhan Pamuk'u anlamak için okunabileceğini düşünüyorum. Bu adamın içe dönme isteğinde kendimi buldum, kişiliklerimiz benziyor sanki. Hayata ve edebiyata karşı tutumunu anlattığı bir kitap. Ayrıca Nobel konuşmasını da içeriyor. Edebiyat ve kitap sevgisine hayran kaldım. 

Alice Düşler Ülkesinde
En sevdiğim ikinci çocuk kitabıdır. Birincisi Kaptan Grant'ın Çocukları :)

Dipten not : Çok az kitap okumuşum :( Ama sınavım vardı :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.