5 Mart 2016 Cumartesi

Şubat'ın Ardından

Herkese merhaba ! Bir Şubat Ayı incelemesiyle karşınızdayım. Öncelikle benim için verimli bir ay olmadığını söylemek isterim. Ama yine de bir şeyler yaptım. Okuduklarım, izlediklerim ve oynadıklarım olarak üç bölüme ayırdım.

Okuduklarım:

Açlık Oyunları 

Yorumu için tık.

Ateşi Yakalamak

Yorumu için tık

Gizli Bahçe

Ara sıra çocuk kitapları okuyorum, evet. Onların masum dünyasında dolaşmak kendimi bu dünyada iyi şeylerin olduğuna inandırmak ve hayata pozitif yönden bakmak için ihtiyacım olan bir şey.

Geek Kız 1

Geek Kız 2

Bunlar öylesine, eğlenceli çerezlik kitaplardı. Geek bir kızın model oluşunu, aşık oluşunu vs. anlatıyor. Devamını okur muyum bilmiyorum, iki devam kitabı daha var. Sanırım şu anki ruh halim okumayacaksın diye bağırıyor :) İki kitapta da vurgulanan ve hoşuma giden şey kızımızın hayatı ve yaşam tarzı değişse de kendi kişiliğinden ödün vermiyor.

İzlediklerim:
Filmler
Midnight In Paris

İzlediğim ilk Woody Allen filmi. Bu filmi izlemek için neden bu kadar beklediğim sorusunu kendime sorup, sinirleniyorum. Bu film hakkında tamamen ayrı bir yazmak istiyorum. Yazınca buraya link vereceğim.

Radio Days

Beklediğimden birazcık vasat çıkan bir film oldu. Sanırım yönetmenin ilk izlediğim filmi boyutları aşmış olduğundan bu film onun yanında sönük kaldı. Fakat tamamen kendi içinde değerlendirirsem eskileri sevenlerin ilgisini çekecek bir film. Sıcak bir aile ortamını bize sunan, radyodan dinlenen hikayeler ve haberler eşliğinde eskiyi yansıtan bir film. 

Diziler
Two And A Half Men

İzlemeye başladım. Eğlenceli bir dizi, günlük gülme ihtiyacımı karşılıyorum :D
Fresh off the boat

Bu diziyi terk etmiştim. Tekrar devam etmeye karar verdim, Huang ailesinin sıcak aile ortamını özlemişim.

Jonathan Strange & Mr Norrell 

Bu diziyi ingilizce öğrenmek için dizi ararken buldum. İlk bölümü ingilizce izledim, çok anladığımı söyleyemem. Çok eski kelimeler olduğunu fark ettim. Türkçe altyazılı devam etmeyi düşünüyorum :) 

Oynadıklarım:
Tüm eklentilerle Sims 4 oynadım.

 Sims 4 oldukça vasat ve hiçbir gelişme göstermiyor. Maksimum bir saatten sonra kendini tekrarlamaya başlıyor(Buradan Maxis'e sesleniyorum). Ben en çok simlerimi doktor yapmayı seviyorum. Fakat meslekte ilerlemek birazcık zor olduğundan bir bakmışım sim yaşlanmış, emekli olma zamanı gelmiş. Sims 2'yi daha çok seviyorum. Biraz eski kafayım ben,geriden geliyorum. Sherlock Holmes'un (dizideki) tıpatıp simini yapmış birileri sağ olsun. Ben de onu evlendirdim, çoluk çocuğa karıştı. Bir gün onları da gösteririm size :)

Bu yazı burada biter. Hoşça kalın !

2 yorum:

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.