13 Mart 2016 Pazar

Ben yokken neler oldu ? #2

Bu aralar sırra kadem basmaya karar verdim. Kardeşimin ygs sınavı vardı bu hafta, sınav olayları beni meşgul etti. İster istemez ruhen bir yorgunluk oluyor, sonuçta sınava giren bir kardeş var. Şimdi de kendi yabancı dil sınavım (13 gün kaldı), staj ve araştırma projem var. Yds için kelime öğrenmeye uğraşıyorum tek derdim elli almak ama, bakalım.  Staj için konu anlatma olaylarını rayına oturtmaya çalışıyorum ve dosya hazırlamaya başlamam gerekiyor. Proje için de biyoloji öğretmen adaylarına ölçek uygulayacağım, onu da bu hafta içinde rayına oturtmam lazım. En azından çıktıları alıp bizim sınıfla uygulamaya başlamam gerek. Diğer sınıflar için de hocalardan izinleri alacağım. Bu ıvır zıvır işler beni ruhen çok yoruyor. İnanın oturup fizik dinlemeyi tercih ederim :D

Bu ay pek ortalıkta olamayacağım, artık nisan ayına kadar işlerimi yoluna koyup tekrar kitap okumaya ve yorumlarımı yazmaya kaldığım yerden devam edeceğim. Şimdilik sağlıcakla kalın 


2 yorum:

  1. Umarım kardeşinin sınavı iyi geçmiştir senin sınavın da iyi geçer ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dileklerin için, inşallah iyi geçer :)

      Sil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.