18 Şubat 2016 Perşembe

#Mim Gitmek İstediğiniz Hayali Ülke

Herkese merhaba ! Beni mimleyen Cahil Okur'a teşekkürler.

Aslında bu aralar yazı yazmaya mecalim yok. Öyle yazıları okuyup yorum yapar oldum. Neyse blogların yorumculara da ihtiyacı var sonuçta :D Ruh halim bayağı troll şeklinde şu an o yüzden her şeyle dalga geçebilirim, buna hazırlıklı olun :-)

Hadi başlıyorum.

1) Gitmek istediğiniz bir hayali dünya var mı?  Varsa neresi olsun isterdiniz?

Hayatımın bir kısmını hayali dünyalar üzerine düşünmek ve o dünyaya gönül vermiş insanlar bulursam onlarla tartışmak üzerine geçiren biri olduğumdan tabii ki var.

Birincisi Hogwarts

Burası çok kalabalık ve benim yaşım eğitim için biraz geç ama :D Büyücüler dünyasında çareler tükenmez bunun da bir büyüsünü buluruz.
Bize her yol Hogwarts

İkincisi Harikalar Diyarı

Mad Hatter'la iki lafın belini kırmak istiyorum. Normal kavramına farklı açılardan yaklaşıp normalleri anormal olarak addetmek isterim :)

Üçüncüsü Tardis
Aslında hayali bir dünya değil ama Doktor civanımla bir kaç yolculuk yapmak isterim. Hatta gideceğimiz yerleri de söyleyeyim: Önce Shakespeare'ı ziyaret ederdik, sonra Hitler dönemine giderdik, sonra da Osmanlı dönemine giderdik( sarayda dönen dolapları birinci gözden görmek istiyorum, umarım kim vurduya gitmem), son olarak da Dostoyevski'yi Petersburg sokaklarında dolanırken görmek isterdim. Dahasını yazmıyorum, dört dilek hakkım vardı :D

2) Sevdiğiniz filmde/dizide hangi karakter olmak isterdiniz ya da kendi karakterinizi yazabilir misiniz?
Dizilerde:
How I Met Your Mother'da Anneniz olurum.

Leyla ile Mecnun'da Sedef olurum.

Doctor Who'da Rose olabilirdim. Saçımı sarıya boyayacağız artık n'apalım :D

Filmlerde:
Amelie'de Amelie olurum.
Interstellar'da Murphy olurum
Açlık Oyunlarında Katniss olurum, yoluna yoldaş olurum merak etme beni.

BİTMİYORDU
Bu soruyu bana sormayacaktınız
Belki de bir tane seçmem gerekiyordu, öyle miydi ? O_o

3) Sevdiğiniz bir romanda/masalda hangi karakter olmak isterdiniz?

Romanlarda:
Çalıkuşu'nda Feride olmak isterdim.

Harry Potter Serisi'nde Hermione Granger olmak isterdim. Çünkü bu karakteri kendime benzetiyorum. Kitap sevgisini, saçlarının karman çorman oluşunu ve çok bilmişliğini -hafiften ukalalık diyelim- kendime benzetiyorum.

Fahrenheit 451'de Clarisse olmak isterdim.

Yahu hep kitap manyağı karakterler oldum.

Masallarda:
Rapunzel olmak isterdim saçımı uzatıp salardım çayırlara. Sonra saçımın üstüne falan basar eğlenirdim. Saçı uzun aklı kısa diyen olursa saçlarımı ağızlarına burunlarına sokardım. Saçımla döverim !

Külkedisi'nde Kül Kedisi -yok pirens olacağdım-


4) Gerçek hayatta başka biri olarak doğmak şansınız olsaydı, kendiniz dışında kim olarak, nerede doğmak isterdiniz?

Açıkçası kendimi ve hayatımı seviyorum. Başka biri olmayı hayal edemedim, üzgünüm :D Sadece bir an önce akademik kariyere adım attığım + ekonomik özgürlüğünü kazanmış versiyonumu tercih ederdim.

Yapmamış olan ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum.


8 yorum:

  1. Ellerine sağlık, yaptığın içinde ayrıca teşekkürler.

    Ya bu arada Sedef nasıl bir harikaydı gerçekten, gördüm hatırladım ve hüzünlendim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim beni mimlediğin için. Yahu Sedef çok samimi bir karakterdi :( Aynı Mecnun gibi, Leyla'lardan çok farklıydı.

      Sil
  2. Ahahah ben de hep bu rapunzel saçına hiç basmıyo mu acaba diye düşünürdüm :D benim çok uzadığı zamanlarda saçımın üstüne oturmuşluğum var zira :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçımı hiç o kadar uzatmadım ama hastanede bir kız görmüştüm, saçı bayağı uzundu üzerine oturmuştu. O kız sen olmayasın sakın :P

      Sil
  3. Güzel bir mim olmuş okumak keyifliydi :))
    Haftanın bloğu seçilmişsin ziyarete geldim ve doğru bir tercih olduğunu gördüm :)
    Bu Hogwarts tüm blog alemini yutacak yakında kesin :)
    Amelie de Amelie.. Kesinlikle!
    Kalemine sağlık :)
    Takipteyim artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoş geldiniz :)

      Sil
  4. Cahil okurdan bir mim daha etkinliğimize ne güzel el atmış, kitap hırsızı seni de bekliyoruz ki ;)

    YanıtlaSil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.