1 Ağustos 2017 Salı

Temmuz (2017)'un Ardından

Merhaba, bu ay okuduklarımdan bahsedeceğim. Ama ondan önce bu ay nasıldı biraz ondan konuşayım. 

Aslında Temmuz benim için oldukça zor bir aydı. Yüksek lisansa kaydoldum. Yurda da kayıt oldum. Hani gerçekten evden ayrılacağımı hissedince kafama dank etti.


Buna alışmaya çalıştım. Yani bu fikri kafamda kabullenmeye çalıştım ve başardım :-D Kendimi tebrik ediyorum. Bunun dışında evde tuhaflıklar var. Çatıda fare, kapıda hırsız. Belki bunlar da kabullenmemi kolaylaştırmış olabilir :-D Her neyse Ağustos evde geçireceğim son ay. O yüzden çok değerli. Bu ay da pek kitap okuyamam diye düşünüyorum. Instagrama ses kaydı falan atmıştım. Temmuz'da okuduklarımla ilgili. Unfollow yağmuruna tutulmuşum. İleride öğrencilerim nereye kaçacak acaba :-D Neyse konuya dönüyorum. Bu ay okuduklarım:

1) Çıplak Maymun
2) Corto: Gençlik Yılları
3) Hayalet Hikayeleri
4) Türklerin Tarihi
5) Venedik Taciri
6) Mutlu Prens

Bu şarkıyı da buraya bırakıyorum. Hoşça kalın :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.