1 Ağustos 2017 Salı

Son Zamanlarda İzlediklerim #4

Herkese kocaman merhaba ! Bir kaç bir şey izlemişken bu yazı dizisi aklıma geldi, hemen yazayım dedim. Aslında Temmuz ayı içerisinde izlediklerim de denilebilir :-)

Good Bye Lenin ( Elveda Lenin) : 
Bildiğiniz üzere ülke olarak 2.Dünya Savaşı'na katılmadığımızdan derslerde bir şekilde bu konudan sorumlu tutulmuyoruz. Ek okuma da yapılmayınca bu konu eksik kalıyor. Aslında Almanya'nın bu savaştaki durumu hep ilgimi çekmiştir, neden bilmem. Neyse bu film Doğu ve Batı Almanya'nın birleşmesini konu alıyor. Bu siyasi olayı bir ailenin gözünden izliyoruz. Belgesel tadında bir film. Yer yer komik, bazen acıklı. Bir gencin annesi için yapabileceklerini gözler önüne seriyor.

Love Me If You Dare (Cesaretin Var Mı Aşka ?): 
İki gencin küçüklüklerinden başlayarak devam eden iddialarını konu alıyor. Aslında çok tuhaf, aşk filmi mi değil mi diye insan bir şaşırıyor. Ama bence vıcık vıcık olmayan bir romantizm içeriyordu. Filmin tarzı biraz Amelie'ye benziyor.

Patch Adams: 
İntihara kalkışan ve ruhsal durumlar yaşayan bir adamın çareyi insanlara yardım ederek bulmasını konu alıyor. Imdb puanı neden bu kadar düşük bilmiyorum. Aslında iyi bir filmdi, tabii bana biraz ütopya gibi geldi. Çoğu insana da öyle gelmiş olabilir. Zaten bu izlenimi kırmak için sonlarda bir olay (spoiler vermem :D ) oldu. Çok da gerekli değildi bence. Neyse her istediğini başarırsın falan filan ben bu durumları aştım artık. Ölü Ozanlar Derneği de hala çok güzel bir film, izleyip gaza gelirim bazen. Ama gaza geldiğimle kalırım yani. Artık bu tarz filmleri çok ciddiye alamıyorum. 

Kiralık Aşk: 
Bu neyin kafası diyebilirsiniz. Gogıl lütfen ''erdal bakkal bu neyin kafası'' İşte öyle bir şey. Bu diziyi gördüm yabancılar falan instagram sayfası açmış vs. Dedim neymiş bu ne değilmiş. Tipik ütopik Türk dizisi işte. Fakir kıza aşık olan zengin oğlan. Sonra baktım Aşk Laftan Anlamaz diye bir tane daha var. Bu da aynı. Hepsi de iş herifi, asistan kız. Yani birini izlesek yeter bence. İzledim güldüm vs. Başroldeki kızçenin oyunculuğu eh işte. Bir göz makyajı yapmışlar kız gözünü kırpamıyor. Oğlan maşallah zaten, böyle bir boş zamana denk gelmiş. Ama oyunculuk onda da eh işte. Ben aslında yan roldeki insanı destekliyordum. Komikli, mutlu, sevgi dolu bir yan karakter. Bu kızçeler neden suratsız adamları seçiyor ya. Neyse 12. bölüme falan geldim, sanırım daha izlemeyeceğim (emin değilim, boş vaktime bağlı :-D ) Baktım evlenmişler zaten, çoluk çocuk vs. Normalde mutlu sonlara gelemem biliyorsunuz.
Neyse bu yazı burada biter, elveda

8 yorum:

  1. İçlerinden sadece Cesaretin Var mı Aşka'yı izlemişim. Diğerlerini de merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Good bye lenin'i tavsiye ederim :-)

      Sil
  2. Filmlere bakacağım. Teşekkürler. :) Kiralık Aşk Kore dizisinden alıntı sanırım. Zaten şu aralar her dizimiz Uzakdoğudan alıntı -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberim yoktu, kore dizilerinden çok alıntı yapılıyor. Hazır insanlar bu dizileri seviyor, hemen uyarlayalım diye düşünüyorlar herhalde :-)

      Sil
  3. Elveda Lenin'i ben de izleyeceğim. Başroldeki oyuncuyu çok severim.

    Cesaretin Var Mı Aşka'yı yıllar önce izledim ama hoşuma gitmemişti. Saçma gelmişti bana. Belki Fransız sinemasına alışık olmadığım içindir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fransız sineması alışkın olmayanlara biraz absürd geliyor (ben dahil) :-D Elveda lenin'i öneririm :-)

      Sil
  4. Good Bye Lenin'i listeme aldım, hala izlemeyişime şaşırıyordum..! Elinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.