5 Ağustos 2017 Cumartesi

Son Zamanlarda Dinlediklerim

Merhaba, bu yazılar iyice çığırından çıktı mı ne? :-D Ne bileyim aklıma başka başlık gelmedi, yaratıcı fikirleriniz varsa alırım.



Barış Akarsu - Her Şeyi Yak

Çok Çok
Bu şarkıya kafayı takmış durumdayım :-D

Aşk Paylaşılmaz

Meczup (yüz bin yıldır dinlemeyi bırakmadım).
Bu adamın kimseyi takmayışını, twitterda milleti trollemesini seviyorum :-D


Despacito akımına ben de kapılmışım :O



Bakı

Jana Jana
Bu şarkı bağımlılık yapıyor bana :-D

Feel

Nayino

İnsan İnsan
Bu şarkı beni çok etkiliyor. 

Yarın dedemin ölüm yıldönümü.  06.08.2008. Ben yaşadığım sürece seni bu güzel türküyü söylerken hatırlayacağım. Huzurla uyu, Allah mekanını cennet etsin.
Yemen Türküsü
Bu yazı burada biter. Siz bu aralar neler dinliyorsunuz ?

10 yorum:

  1. Mi Gna vazgeçilmezimdi, dinleye dinleye bıktırdım.. :D Izzy Bizu-Diamonds, No Lie, bol bol Sıla ve Teoman dinliyorum bu aralar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. No lie'yı ben de seviyorum. İyi dinlemeler o zaman :-)

      Sil
  2. İlk yarıyı bu aralar ben de çok dinledim :) Edis çok çok güzelmiş ya bir on dakika oldu dinleyeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edis'in şarkılarını seviyorum ya :-)

      Sil
  3. Can Bonomo sevdiğim bir şarkıcıdır :) Despacito ve Feel de güzel şarkılar ^_^

    YanıtlaSil
  4. Can Bonomo'yu bir dönem herkes çok seviyordu, bana nedense itici geliyordu şarkıları. Ama bu yaz arabada dinleye dinleye sevmeye başladım :D
    Başın sağolsun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Bilmem ki şarkıları bir ara daha eğlenceliydi. Şu sıralar tarzını değiştirdi. Eski şarkılarını dinliyorum hala :-)

      Sil
  5. Meczup ve Çok Çok şarkılarını ben de çok seviyorum. Edis güzel şarkılar yapıyor. Eurovision 2018'e Türkiye de katılacakmış. Edis'in adı adaylar arasında geçiyor. Umarım onu seçerler, başarılı olacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eurovisiona daha kesin gözüyle bakmadığım için. Trt'nin açıklamasını bekliyorum. Edis bu aralar bayağı sıyrıldı rakiplerinden. Dans konusunda da iyi ingilizcesi de var, bence de geri dönersek katılsın :-)

      Sil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.