27 Mart 2017 Pazartesi

Kitap Alışverişi

Merhabalar. Kitap alışverişi yazıları blogumda pek rastlayacağınız bir şey değil. Taa yüzyıllar önce şöyle bir fuar alışverişim olmuştu. Toplu kitap alışverişi de pek yapmam. Öyle bir iki tane çok merak ettiğim kitapları alırım. Bu yüzden yazılacak bir şey olmuyor :-) Bu sefer yakın zamanlarda beş kitap aldım. Rakam bana yazılabilir geldi, o yüzden hazırsanız başlıyorum. 

İlk olarak çok merak ettiğim Geliş isimli kitabı aldım.


Bunu bir avm kitapçısından aldım. Hatta filmi de varmış, ismi Arrival. Bilim kurgu öykülerinden oluşan bir kitap.

İnternet alışverişiyle iki kitap aldım. Biri Dünyanın Merkezine Tünel Kazmak. Bu da öykülerden oluşan bir kitap.



Diğeri Postacı Kapıyı İki Kere Çalar


Aslında bu kitap polisiye imiş. Polisiye okumuyorum. Postacı Kapıyı Çalmayacak ile karıştırmışım :) Kitapları almaktan vazgeçmeyeyim diye bir anda, hızlıca sepete eklediğim için böyle bir hata yapmışım.

Böyle de bir defter, iki ayraç hediye etmişler.

İki kitap daha var. Onlar da sınavlara hazırlık kitapları. Bu kitapları kitapseç.com'dan aldım. Çok memnun kaldığım için site adını belirtmek istedim. Yeri Ankara'da imiş. Çarşamba günü sipariş vermiştim cumartesi kitaplar elimdeydi. Kitapların fiyatı çok uygundu. Normalde kpss eğitim bilimleri kitapları 70 tl, ben 27 küsüre aldım. Gerçi sınava bir ay kalması da fiyata etki etmiş olabilir (Sınava bir ay var ben daha yeni kitap aldım tüü bana).


Bu kitapların kapakları falan da ilgi çekici. Her kitabın dışına başarılı bir Türk koymuşlar.Aslında öğretmen koysalar daha iyi olabilirdi. Kitabın önsözünü okudum bana çok samimi geldi. Zaten sahip olmanız gereken bir şey için (kamuda öğretmen olmak) çaba sarf etmeniz gerekiyor, işte bu da sistemdeki hatalardan ötürü tarzında bir yazı vardı.

Diğer kitap da ales mantık kitabı.

Bu kitabın dahi beni kurtaracağını düşünmüyorum ama umut işte. Mantık sorularının nasıl çözüleceğini aşama aşama anlatmayı vaad ediyor.

Bu kadar. Yazıyı okuduğunuz için teşekkürler. Hoşça kalın.

12 yorum :

  1. Geliş'in filmini izledim ben de, dünyadışı varlıklara ilişkin farklı bir bakış açısı yakalamış yazar. Filmi çok sevdim, hatta çok kısa geldi. Sanırım kitabını da bir solukta okursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. Geliş'i okuduktan sonra filmini de izlemeyi düşünüyorum. Aynı anda birden çok kitap okuduğum için bir solukta okuyamayabilirim :-)

      Sil
  2. Merhaba! :)

    Son satırdaki teşekkür beni gülümsetti :) Kitap alışverişi yapmayı severim; alma hızımla(kütüphaneden aldıklarım dahil) okuma hızım da birbirine yakın olsa hayli çok kitap okuyan biri olacağım... Sınav umarım güzel geçer; başarılar.

    Güzel günler diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Bir nevi zaman çalıyorum o yüzden teşekkür ettim :-) Bir noktadan sonra alışverişe sınır koymak gerekiyor, ben de her zaman o sınırı çizemiyorum. Sınavlara hiç çalışmadığım için güzel geçmesi biraz zor ama, teşekkürler :-)

      Sil
  3. Postacı Kapıyı İki Kere Çalar film olarak daha çok isim yaptı diye biliyorum. Umarım aldıklarını zevkle okursun. Sınavda başarılar ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle imiş. Teşekkür ederim :-)

      Sil
  4. Mantık kurtarır diyorum insallahhh 😃 ama sankilim birazcikta çalisilması gerekiliyor 😁 hepsi güzel kitaplar gibide ayracin ayrı bir güzel geldi bana 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım kurtarır :-D

      Sil
  5. Umarım şu bir ayı iyi değerlendirir ve sınavda istediğin bir derece alırsın öncelikle...

    Sonrasında bende senin gibi kitap alışverişi yazıları yazma noktasında başarısız bir kişiyim... Lakin yazmak güzel oluyor arkadaşlarla bir şeyler paylaşmak adına. Benimde yazmam gereken yazılar var :) Gidip yazayım bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Cahil Okur. Güzel dileğin için teşekkür ederim. Yaz tabii, benim de taslaklarda bir sürü yazım var :-)

      Sil
  6. çok güzel kitaplar almışsın özellikle postacı kapıyı iki kere çalar filan ilgin. bir kitaba benziyor. gğle güle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sümeyye.
      Evet ismi bile ilginç. Teşekkür ederim :-)

      Sil