7 Mart 2017 Salı

2017 Okuma Listem

2017'de okumak istediğim kitaplara dair bir liste hazırladım. Listelere sadık kalamıyorum, ama denemek istedim. Burada paylaşmamın nedeni de kendimde bir sorumluluk duygusu oluşturmak :-) Kitapları okudukça yorumlarını da bu yazıya ekleyeceğim. 


Modern Klasikler:
1) Sineklerin Tanrısı
2) Otomatik Portakal
3) Casus
4) Mozart ve Deyyuslar
5) Ermiş
6) Genç Bir Doktorun Günlüğü
7) Deniz Feneri
8) Korku
9) Olağanüstü Bir Gece
10)Vişne Bahçesi
11) Amok Koşucusu

Klasikler:
1)Katip Bartleby
2)Bir Yaz Gecesi Rüyası
3)Kırmızı ve Siyah
4)Robinson Crusoe
5)Venedik Taciri
6)Öteki Ben
7)İki Şehrin Hikayesi
8)Macbeth
9)Gurur ve Önyargı

Diğer:
1)Yerdeniz #2
2)Kapı Birden Vuruldu
3)Triffidlerin Günü
4)Sisifos Söyleni
5)Yaşamın Ucuna Yolculuk
6)Kitaplarına Girmeyen Şiirler
7)Ay Işığı
8)Kabil
9)Kusursuzlar
10)Biyoloji - Campbell
11)Uğursuz Bir Şey Geliyor Bu Yana
12)Bağlantı Kurmak
13)Darwin ve Beagle Serüveni
14)Tarihi Değiştiren Bilginler
15)Göl İnsanları

Listem bu şekilde. Sizin bu yıl özellikle okumak istediğiniz kitaplar var mı ?

12 yorum :

  1. Kitaplığımdaki kitapları okumak eritmek istiyorum :) Güzel liste umarım uygulayabilirsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de listeyi hazırlarken kitaplığımdaki kitapları göz önüne aldım. Umarım eritirsin kitaplığını :-D

      Sil
  2. Çok güzel bir liste olmuş, liste de okuduğum ve okumadığım bazı kitaplar. Umarım listene sadık kalabilirisn. :) Ben bu yıl kış şenliğine katılmıştım listeme bir türlü sadık kalamıyorum, hep başka kitaplara kayıyorum. :D Liste ile okumak zor ya. :D Benim 2017'de yine bir dünya kesin bu yıl okumalıyım isimli kitabım var ama güzel kitap gördükçe dayanamıyorum, istediklerimin ne kadarını okuyabilirim bilmiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aynı anda 4-5 tane kitap okumaya çalışıyorum. Aç gözlülüğümden kurtulsam tamamlarım da. Liste ile okumak bende görev hissi oluşturuyor, bu yüzden listelere pek uyamıyorum. Ama bu sefer gerçekten kararlıyım :-D

      Sil
  3. Umarım bu sene içinde listeni bitirmiş olursun. Ekimdekiler bitsin modern klasiklere saldırmak istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım sen de istediklerini okursun :-)

      Sil
  4. Liste mükemmel görünüyor. Klasikler ve modern klaiskler özellikle. Umarım bu yıl hepsini okursun ve dolu dolu geçer senin için. şimdiden iyi okumalar ve kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir liste olmuş, güle güle oku hepsini :)) Bu arada blogunu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, blogunuza uğrayacağım :-)

      Sil
  6. Okuma listeleri her zaman ilgimi çekmiştir, blogunuzla yeni tanıştım ama çok keyif aldım. Özellikle liste için teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Blogumu beğenmenize sevindim.
      İyi günler :-)

      Sil