29 Şubat 2016 Pazartesi

Zırvalar #1

Kafama bulaşık suyu dökülmüş gibi hissediyorum.
Evet tam olarak. Bu yazıyı okumak zorunda değilsiniz öncelikle, hatta okumasanız akıl sağlığınız açısından daha bi' güzel olur. Çünkü bolca saçmalayıp bütün içimi dökeceğim.
Kendime haftalık plan yaptım. 28 Şubat başlangıçlı. Şu şekilde:
1 tane güzel Woody Allen filmi izleyeceğim (izlendi güzel olup olmadığı konusuna gelince beğenmedim)
Etamin işleyeceğim
Yeni Hayat'ı bitireceğim
İngilizce çalışacağım
Biyoloji çalışacağım
Resim çizeceğim
Dizi izleyeceğim

Ne kadar da değişik bir plan. Sorun şu ki her şeyi çok genellemişim. İlk madde hariç henüz hiçbiri gerçekleşmedi.
Neyse diğer konuma geçiyorum. Takıntıdan neden ölmüyoruz da sürünüyoruz acaba, bunu çok merak ediyorum. Beynim bazen beni ele geçirmiş de elinde sallıyormuş gibi hissediyorum. 
Değiştir
Bir tane çizgi roman aldım. Hayatımda ilk defa çizgi roman okuyacağım. Hasan kırid desmond 1 adı ( -Assassin's Creed 1 Desmond- gerçekadıbudur). Beğeneceğimi düşünüyorum. Bir de Vircinya volf ablamın Kendine Ait Bir Oda'sı vardı, onu satın aldım. Benim de kendime ait bir odam olmasına rağmen onun odasını merak ettim. Umarım feministik duygularım aşırı kabarıp da karşı cinsi sopayla kovalamam. Tabii ki bu işin troll kısmı.Feminizm karşı cinse karşı olmak değil. Sadece benim bazen kızma nedenim bizi yok sayanlar, sindirmeye çalışanlar genellikle karşı cins olduğu için olabilir. Şu an kızmadım gerçi, karşı cins ne yaptı bana evinde çay içiyor belki gariban.
Değiştir
Kendime bir distopya kurdum artık orada yaşamaya karar verdim. Buralar hep dutluk olacak yine. Ben oralarda takılacağım. (Yazarsadecebirromanyazmayıdeniyorhikayesivaramahenüztamolarakyazmadıçünküçoküşengeç)
Değiştir
Yds'ye kaç gün kaldığının farkında mıyım acaba, kendime bir kitap aldım. Keşke çalışabilsem. Ben aslında tembel biri değilim. Sadece ders çalışırken odaklanamıyorum, takıntıdan dolayı. 2 yıldır böyleyim işte.
Değiştir
Bugün itibari ile rejime başladım. Bütün gün aç dolaştım, yani hafif şeyler yedim ama hala açım. Yürüyüş bile yaptım, her yerim ağrıyor.
Değiştir
Bahar da ne güzel geldi her taraf çiçek açtı. Samsun'un havasına dayanamayıp dökülecekler gerçi. Onlar da çok saflar hemen kanıyorlar. Henüz çiçek açmak için erken, az bekle arkadaşım.
Değiştir
Demir Adam hayattaki dost  görünen düşmanlarımı haklayabilir mi lütfen. Doktor da üç beş dalek getirse çok iyi olur.

Bu yazı burada biter. Uyardığım halde okuyanlara büyük geçmiş olsun, başınız sağ olsun.
Elveda, kalın sağlıcakla !

2 yorum :

  1. Dalek ne?

    Şaka bir yana gerçekten bahar yorgunluğu mu bunun adı yoksa başka birşey mi ben bilmiyorum. Aynısının tıpkısı var başımda. Ben yaşlılıktan sanıyordumama sende de varmış baksana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşlılık ne?
      Cahil Okur bence bahar yorgunluğu kesin, zaten benim alerjim falan da oluyor. Dalek'i google görsellerde aratıver.

      Sil