12 Şubat 2016 Cuma

The Big Bang Theory 9. Sezon 15. Bölüm

Dikkat bu yazı genel olarak dizi hakkında görüşlerimi ve bölüm hakkında yorumlarımı içerdiğinden dizinin geneliyle ilgili ipucu (spoiler) içermektedir.

Öncelikle 9. sezonun gidişatından bahsederek yazıma başlamak istiyorum. Sheldon büyük bir değişim yaşadı. 
Mesela 1. sezonda böyleydi.


Artık dizi izlediğine dair bile şüphelerim var :/

Aşk insanı bu kadar değiştirebilir mi, bu konu hakkında bir fikrim yok. Sheldon aşk adamı olunca dizide bir şeyler koptu. Dikkat ettiyseniz dizide herkes çift nerede o ilk sezondaki sap adamlar. World of Warcraft masa oyunu toplantıları, sabahlayarak online oyun oynamalar, havada uçuşan bilimsel espriler... Amy ve Sheldon çiftini seviyorum bir an önce evlensinler de küçük bir Sheldon olsun bari diziye renk gelsin diye düşünürkennn 

bu bölümde Bernadette'nin hamile olduğunu öğrendik. Bir Howard'a daha katlanabilir miyim ? :/ Umarım çocukları kız olur. Böyle dediğime bakmayın Howard karakterini de seviyorum. Dizide ısınamadığım tek karakter Emily idi. Bu bölümde Raj'la ayrıldılar.
-ruh halim-

Açıkçası ben hiçbir ortak noktalarının olduğunu düşünmüyorum.  Emily'e karşı antipatimi artıran olay geçen bölümlerden birinde Sheldon'a karşı davranışıydı. Sheldon insanlara iğneleyici sözler söylüyor evet ama aslında ardında kötü bir niyeti olmadığını herkes biliyor. Böyleyken ısrarla Sheldon'ı gruptan dışlamasına o kadar sinir oldum ki.
Bu adamı bu kadar üzmeyin :/




Şu an için diziyi Leonard ve Penny yürütüyor hele bu bölümdeki yaş krizleri harikaydı. Sheldon ve Amy'nin canlı, bayraklarla eğlence youtube videoları Amy ile ağlama duvarına döndü Raj sağolsun. Bütün derdini onlara yandı. Bense eğlenceli bir fun with flags bölümü göreceğiz sanmıştım. Yine ara sıra Sheldon bayraklar hakkında konuşmaya çalışsa da Amy yüzünden Raj'ın derdini dinlemek zorunda kaldı.

Bu arada Raj'ın Emily'den ayrıldığı kısmı ben hayal sanmıştım o kadar hızlı oldu ki. İleriki bölümlerin eskisi gibi eğlenceli olmasını umuyorum. Gerçi geçen bölüm de güzeldi. Sheldon'ın meemaw'u gelmişti. Bu arada Shelly Bazinga yapmayalı ne kadar çok oldu :(
Neyse yazmaya devam edersem tüm sezonların tüm bölümlerini yorumlamaya başlayacağım. Şimdilik hoşça kalın ama yakında dev bir Sheldon Cooper hizmeti ile karşınızda olacağım :)



2 yorum :

  1. Sheldon favorim ya :D Amy'le ayrılıklarının üzüntüsünü hala atlamadım, barışmalarına rağmen. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sheldon çok üzülmüştü. Dev Sheldon hizmetimde görüşmek üzere :D

      Sil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...