11 Şubat 2016 Perşembe

Harry Potter ve Lanetli Çocuk Kitap Oluyor !

Bu sabah instagramda rast geldiğim güzel bir haberi sizinle paylaşmak istiyorum. Bildiğiniz üzere Harry Potter and The Cursed Child isimli iki parttan oluşan bir tiyatro oyunu olacaktı. JK Rowling özellikle bunun bir kitap olmayacağının altını çizerek belirtmişti. Ne var ki 10 Şubat 2016'da kitap olarak yayınlanacağı açıklandı. Gidip hunharca sevinebiliriz.




Kaynağım öncelikle instagramdaki kitap kurtları olmak üzere hp wikia. Şurada görebilirsiniz: tıktık


''On February 10, 2016, it was announced that the script would be published in book form on July 31, 2016''

Kitabımız 31 temmuz'da çıkacak. Tiyatro oyununun yazılı şekli olacak ve Albus Severus'un hayatını anlatacak. Tabii ki bizim muhteşem üçlü de olacak. Ben bu Albus Severus'la kafamda çok fazla hikaye yazmıştım. Bakalım onların ucundan kıyısından geçecek mi :) Ve en son olarak da bu kitabın resmi olarak sekizinci kitap olacağını söylemek isterim. Bunun için de kaynağım var tıktık

2 yorum :

  1. Bu çok güzel bir haber gerçekten :) Yeni kitap çıkmadan acaba baştan bir kez daha mı okusak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde ben de baştan okumayı düşünmedim değil :)

      Sil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...