24 Şubat 2016 Çarşamba

Sevdiğim Şarkılar & Müzikler vol1

didou nana dido

I’d rather be in Tokyo
 I’d rather listen to Thin Lizzy-oh 
Watch the Sunday gang in Harajuku 
There’s something wrong with me, I’m a cuckoo


-Bu adam çok yaşasın- 



Coldplay, konser fobisi olan bana konsere gitme isteği uyandıran grup.
Chris'in sesi ninni gibi değil mi, sanki dinledikçe tüm dertlerim uçup gidiyor.


Klasik müziği çok severim ama bu çok çok başka. Doctor who izlemeyenlerin dahi ruhuna dokunduğunu gördüm. Klasik müzikte en sevdiğim şey çok seslilik. Özellikle enstrümanları tahmin etmeye çalışmak hoşuma gidiyor. Bu aslında benim tüm zamanlarımın favori müziği :)


B&S'nin tarzına uyduramadığım bu şarkıyı çok dışladım. Beğenmedim, bu şarkı sizin mi, hiç olmamış dedim durdum. Şimdi ne oldu, böyle dinler dururum işte.


Benim zırva yazılarımda iki karakterim vardı. Bu onların şarkısıydı tabii benden başka kimsenin bundan haberi yok şişttt. Şimdi bir filmde (deadpool mudur nedir) çalmışlar bu şarkıyı, tekrar popüler olmuş, üzüldüm :(
--bir daha da dans etmem--


Bu adamı da bazen seviyorum, bazen de kızıyorum. Siyasetle uğraşma be adam, ömrün hapislerde çürümesin. Güzel şarkılar söylemeye, kitaplar yazmaya devam et. Sanırım onun da değeri öldükten sonra anlaşılacak.




0 yorum :

Yorum Gönder

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...