15 Ocak 2016 Cuma

2016'da İzlemek İstediğim Filmler

Yeniden merhaba, yine uzun bir ara oldu. Burayı biraz ihmal ediyorum, yazacaklarım kafamda fazlasıyla var ama yazıya dökmeye üşeniyorum :) Yapılacaklar, edilecekler, gidilecekler listeleri hazırlamayı çok severim; yalnız alınacaklar listesini sevmem. Esas konuya gelirsem başlıktan da anlaşıldığı üzere 2016'da izlemek istediğim filmleri vizyon tarihleriyle birlikte derledim. Merakla beklediklerimin fragmanlarını da ekledim. Buyrun başlayalım:


The Revenant (Diriliş) 


Vizyon Tarihi: 22 Ocak
Konusu: Hugh Glass kürkleri için hayvanları avlayan bir kuruluş için çalışan deneyimli bir tuzakçıdır. Fakat avlandıkları bölgelerde kendilerinden başka hem yerli Kızılderililer hem de Fransız birlikleri kol gezmektedir. Bir av ertesinde bir boz ayı tarafından ölümcül bir biçimde yaralanan Glass'ı, yavaşlamamak adına ekibi ölüme terk eder. Fakat bölgeyi herkesten iyi bilen avcı Glass hayata tutunur ve yavaş da olsa yaraları iyileşir. Zira yaşama tutunması için oldukça geçerli bir sebebi vardır...
Yorumum ve beklentilerim: Çok sevgili Leonardo DiCaprio'nun çok konuşulan filmi.Açıkçası bu filmin konusu pek ilgimi çekmedi. Inception, Titanic gibi harika filmleri varken bu filmle Oscar'ı  alırsa diye izlemek istiyorum. 

~~~~~~~~~~~~~~




Captain America Civil War (Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı)


Vizyon Tarihi: 6 Mayıs 
Yorumum ve beklentilerimTarafınızı seçin.
Ben bu Marvel filmlerini öylesine izliyorum. Çok böyle nasıl desem çerezlik, öylesine filmler gibi geliyor. Hayata dair bir ders alacağım, aklımda yer edecek ya da büyük bir tutkuyla takip edeceğim filmler değil. Yine de bir çoğunu izledim. Tarafım Demir Adam.Yorumda tarafınızı belirtirseniz sevinirim :)

~~~~~~~~~~~~~~

Alice Harikalar Diyarında 2 - Aynanın İçinden 


Vizyon Tarihi: 27 Mayıs
Konusu: Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı fantastik evrene bir kez daha geri dönüyoruz. Harikalar Diyarı, beklenmedik bir misafirin ziyaretine uğruyor ve misafiri bu büyülü evrenin işleyişini ve ev sahiplerini yavaş yavaş keşfetmeye başlıyor. Mad Hatter ise tüm çılgınlığıyla adalet ve tabii ki dostluk için orada bekliyor. Tam her şey bitmiş, ortalık fazlasıyla karışmışken gerçekliğe giden yolda bir kez daha krallığın kurtuluşu için bir araya geliniyor.

Yorumum ve beklentilerim: Çok büyük bir heyecanla beklediğim bir animasyon. Kabul edersiniz ki animasyon dünyasında Tim Burton'ın kendine has bir tarzı var. Kimilerine fazla karanlık ve itici geliyor fakat ben bu tarzı çok seviyorum. Tim Burton genelde gotik, biraz tuhaf, dışlanmış karakterlerin kalplerindeki sıcaklığı o kadar güzel yansıtıyor ki. Alice Harikalar Diyarında'yı izleyeli bayağı oldu. Konu olarak sevdiğim bir konu, kitabını da çok severim. Animasyonu da izleme gereği duymuştum. Devamının geleceğini  hiç düşünmemiştim. Malum kitap gibi tek olacağını düşünmüştüm. Ama iyi ki de gelmiş devamı. Johhny Depp'in oyunculuğunu beğenmeyen yoktur herhalde. Sizi fragmanla başbaşa bırakıyorum.


~~~~~~~~~~~~~~

Warcraft: İki Dünyanın İlk Karşılaşması 


Vizyon tarihi: 10 Haziran
Konusu:  Ork savaşçılarının ülkeleri yok olmuştur ve hayatta kalanlar yeni bir koloni oluşturmak amacıyla, Azeroth krallığının eteklerine gelirler. Azeroth krallığı barışçıl ortamdan yana olsa da eşikteki bu savaş kaçınılmazdır. İki dünyayı birleştiren kapı açıldığında, bir ordu yıkım bekler, diğeri de yok olma ihtimaliyle karşı karşıyadır. Bu karşıt gruplardan iki kahraman, ailelerinin, halklarının ve ülkelerinin kaderini belirleyecek bir çatışma yoluna girerler. 

Yorumum ve beklentilerim: Bu ara yönetmenler oyunlara fena sardı. Bütün oyunları film yapacaklar neredeyse. Marvel furyasından sonra bir de bu çıktı başımıza. Bazı oyunları o kadar çok seviyoruz ki filmi de olsun izleriz diyoruz. Bazı oyunları da öyle farklı bir yere koyuyoruz ki içimizde, filmin o yeri sarsmasından korkuyoruz.( Benim bu düşüncelerim Assassin's Creed filmi için) wow'un büyük bir hayran kitlesi var, ben online oyun oynamıyorum. Bu tarz oyunlarda oyun için büyük bir emek harcıyorsunuz tek bir şeyle her şey gidebiliyor. Açıkçası zamanımı da çok fazla harcarım ve böyle oyunlar bende bağımlılık yapıyor. Bana al sana zaman, zaman derdin yok bir online oyun seç ve oyna deselerdi wow'u seçerdim (Gizli wow hayranı). Her neyse ben bu filmi tarafsız bir şekilde izleyecek olanlardanım :)

~~~~~~~~~~~~~~

Buz Devri 5 


Vizyon Tarihi: 15 Temmuz
Yorumum ve beklentilerim: Yine bir animasyon ve animasyon sever bir ben. Eskiden minionlar mı vardı, yoktu ! Buz Devri vardı. Sid'in şirinliklerini özlemeyen kaç kişi var ? Ayrıca mamutun kızı da kim bilir ne kadar büyümüştür? 


~~~~~~~~~~~~~~

Star Trek Sonsuzluk 


Vizyon Tarihi: 22 Temmuz
Yorumum ve beklentilerim: Star Wars mı Star Trek mi diye bir soru sorup renginizi belli etmenizi istiyorum. Yazıyı okuyanlar yorum bırakırken mutlaka tercihinizi yapın :)

~~~~~~~~~~~~~~

Kayıp Balık Dory


Vizyon Tarihi: 2 Eylül
Yorumum ve beklentilerim: Bu sene eski animasyonların devamı bir bir gelmeye başlamış. Kayıp Balık Nemo da kült bir animasyon oldu. Dory unutkanlığıyla unutamadığımız bir karakterdi. Bakalım ilk animasyon kadar adından söz ettirebilecek mi?

~~~~~~~~~~~~~~

Doctor Strange


Vizyon Tarihi: 4 Kasım
Konusu: Marvel aleminin sevilen süper karakterlerinden biri olan Doctor Strange'in öyküsünü perdeye taşıyacak olan film, kariyeri oldukça parlak ama çok kibirli bir bir cerrah olan Stephen Strange'in hayat öyküsünü ve bir süper kahraman olarak yaşadığı ilginç dönüşümü beyazperdeye aktaracak.
Yorumum ve beklentilerim: Yine bir çizgi romanın sinema uyarlaması. Çizgi roman severler bu durumdan memnun mu yoksa çizgi romandaki dokunun bozulduğunu mu düşünüyorlar, merak ediyorum.
Benim çizgi romanlarla hiç alakam yok.
Bana fantastik, bilimkurgu olsun. Hazır Benedict Cumberbatch de varmış.
Bu da bonus fotoğraf :D

~~~~~~~~~~~~~~

Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? 


Vizyon Tarihi: 18 Kasım
Yorumum ve beklentilerim: İşte en çok beklediğim film bu, kesin net. Büyülü dünyaya yeniden girmek için sabırsızlanıyorum. Fragmanı izlediğim günden beri aklımda bu film var. Hatta kitabı okumadım, önce filmi izlemek istiyorum. 18 Kasım'a da o kadar çok var ki ne olurdu Şubat falan olsaydı :(
Şu fragmana bir baksanıza ne kadar özlemişim, videodaki yazı fontunu bile özledim :D



~~~~~~~~~~~~~~

Rogue One: A Star Wars Story 


Vizyon Tarihi: 16 Aralık 

~~~~~~~~~~~~~~

Assassin's Creed 


Vizyon Tarihi: 23 Aralık
Vee en çok beklediklerimden biri hasan kırid (bknz: tablet çocuk)

Konusu: Sıradan bir barmen olan Desmond, bir gün sebebini bilmediği biçimde kaçırılır. Kendisini kaçıran kişilerse büyük bir şirkettir, ve Desmond'u Animus adlı üst teknolojiye sahip bir makineye bağlamak isterler. Bu makine sayesinde Desmond'ın pek çoğu suikastçı olan atalarının anılarına ve hafızlarına erişim imkanı bulacaklardır. Oldukça tehlikeli ve ölümcül olan dövüş sanatlarına ulaşmaya şimdi çok az kalmıştır..
Yorumum ve beklentilerim: İçimde bu film çok güzel olacakmış gibi bir his var. Aynı zamanda 2016'nın da son filmi. Bekleye bekleye çürüyeceğiz yani. Umarım beklediğimize değer ve konuyu ellerine yüzlerine bulaştırmazlar.

Tahmin ettiğimden daha uzun bir yazı oldu. Şimdilik hoşçakalın. 




16 yorum :

  1. Blogumdaki keşif etkinliğine katıldığınız için teşekkürler. Hem iade-i ziyaret yapmak hem de bu güzel filmler hakkında bir iki çift laf etmek istedim ^^
    Seçimlerinizi çok beğendim :D
    Diriliş'i sırf Leonardo için izlemek istiyorum.
    Civil war, Assassin's Creed i ben de bekliyorum. Umarım beklentilerimizi karşılar :)
    Tarafımı seçemek çok zoor :) Her ne kadar Kaptanı sevsem de Demir Adamı seçiyorum galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Ben de Demir Adam'ı seçmiştim :)

      Sil
  2. Ben izlemek istediklerimin listesini çıkarmadım ama çıkarsam herhalde aynısı olurdu! :D Star Wars mı Star Trek mi soruna cevap vermiyorum çünkü henüz Star Wars serisine başladım, Clone Wars çizgi dizisindeyim :D Fantastik Canavarlar'ın kitabını henüz okumadım ama aldım ve bazen kitaplıktan alıp sarılıyorum :D Umarım zaman çabuk geçer ve hepsini bir an önce izleriz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik Canavarlar'ı okuyup okumamak konusunda çok kararsızım okursam filmi beğenmeyeceğimi düşünüyorum. Kitap elimde olsa okumadan duramazdım sanırım siz iyi dayanmışsınız :D

      Sil
  3. Merhaba, Selin ben :)

    Bende film-dizi listelerini sevenlerdenim. Seninki de çok güzel olmuş. İçlerinde en merak ettiğim film Assassin's Creed.. Farklı bir konusu var. Vizyon tarihini görünce azıcık üzüldüm gerçi, neyse bekleyeceğiz artık..

    Yeni yazılarını merakla bekliyorum, ellerine sağlık *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Selin :) Assassin's Creed'i ben de büyük bir merakla bekliyorum, oyunun sevdalılarındanım :)

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, uğrayacağım :)

      Sil
  5. Ne kadar çok devamı olan seriler var değil mi, Abd yapımlarında, tükenmişlik mi var bilemedim eğer tutulmuşsa devamı geliyor...
    Ben de blogda yazmıştım, Batman v Superman, john wick 2 sonra karayip korsanları 6 bile geliyor gibi:)
    Güzel bir paylaşımdı, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız çok fazla devam filmi var. Zaten genel olarak bir şey tutulmuşsa devamı mutlaka geliyor. Kitap,film ya da dizi hiç fark etmiyor.

      Sil
  6. Filmler arasından Diriliş forever :)) Hala bende bakıcam ona güya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izledim, bayağı ağır bir filmdi, beni çok yordu.

      Sil
  7. Merak ettigim filmlerden biri. Blog kesif etkinliginde bloginuzu görüp takibe aldim. Sevgiler. Deryaninsporgunlugu

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Blog Keşif Etkinliğinden geliyorum. Sizin şirin bloğunuzu takibe alıyorum. Ben de blogumda Amerika notları, lezzet dünyam, oğlumla etkinlikler gibi konular paylaşıyorum. Yeni yayın ve yorumlarda görüşmek dileğiyle takipleşelim mi? Ben de beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Blogumu şirin bulmanız yüzümde bir gülümseme oluşturdu :)

      Sil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...