5 Eylül 2015 Cumartesi

Ben yokken neler oldu ?


Evet arkidişler uzunca bir süredir yoktum. Sebebi telefonumun ekranının kırılması. Ne alaka diyebilirsiniz google hesabımı telefonla senkronize etmiştim yani telefona şifre gelmeden hesabıma giremiyorum. Böyle bir şeyi neden yaptım ben de bilmiyorum, işte bu yüzden telefon gelene kadar bloga giremedim :) Ha bu arada en sevdiğim mevsim olan namıdiğer sonbahar da geldi. Bir an önce şu sıcakların bitip etrafın kahverengiye bürünmesini istiyorum. Lütfen çabucacık.
Bu süreçte neler yaptım, çok şey biriktirdim onlardan bahsedeyim.




Fahrenheit 451'i okudum, zaten filmi çok beğendimi söylemiştim kitap olağanüstü. Ben kolay kolay bir kitap için bu kelimeyi kullanmam ama şöyle diyeyim. Bu kitap bilim kurgunun da edebi değeri olabileceğini gösteren bir kitap. Kitabın yorumunu da bir ara eklerim bloga. Merak edenler için filmin yorumu ---> tıktık

Şu an Charles Dickens'tan Büyük Umutlar'ı okuyorum. Bu aralar kitap okumaya pek hevesim yok, nedeni sanırım ales sınavının yaklaşmış olması. Ha bu arada ales çalıştım, hala çalışıyorum. Matematiği tamamen resetlediğim için işim biraz zor. Sonbahardaki sınava öylesine gireceğim zaten, asıl sınav benim için ilkbahardaki olacak.


Bol bol müzik dinledim. Spotify'ı kim tasarlamışsa tebrik ediyorum. Bağımlısı oldum başka yerden müzik dinleyemiyorum. Bu arada kullanıcı adım xalliumcepax spotify kullananları beklerim :p
İki tane playlist yaptım biri sonbahar playlisti spotify'da ---> tıktık
Diğerinde beğendiğim eurovision şarkılarını derledim bu da youtube'da ---> tıktık
Spotify'dekini zaman içinde güncelleyeceğim.

--Life is strange oyununun 1. bölümünü bitirdim, içimden devam etmek gelmiyor öylece kaldı.
--Bol bol tıkındım, mideme söz geçiremedim.
--Romanımsı bir şey yazmaya başladım, tuhaf bir aşk hikayesi de diyebiliriz, yarıda bıraktım.O kadar da tuhaf değildi aslında :)
--Fresh off the boat dizisini izledim. Çok beğendim, tavsiye ederim. Onunla ilgili bir yazı da yazabilirim sonra :)
Merlin ve Doctor Who da izliyorum hala. Rüyamda saçma sapan fantastik ögeler görmeye dahi başladım. Film olarak sanırım sadece Prestij'izledim. Nolan filmleri zaten kabul edersiniz ki ayrı bir boyutta. Adam aşmış bence. Üç filmini izledim üçünü de çok sevdim. Fakat olayın anlaşılabilirliği ve mantığa oturması açısından Prestij > Interstellar > Inception diyebilirim. Prestijdeki ışınlanan abimiz takıntılıydı ya beni canevimden vurdu işte. Burada henüz bahsetmedim ama takıntılı biriyim. Aklıma negatif ve istemediğim düşünceler geliyor. Bazen de bazı şeylere kafayı takıp illa istediğim şekilde olması için ısrar ediyorum. Hayatımda bazı şeyleri çok fazla planlıyorum falan filan. Bilenler bilir bunun umursamamaktan başka çaresi yok. Ben bu olayı genelde dersler ve okul hayatım açısından hep pozitif yönde kullandım fakat mükemmeliyetçi olmak bazen hiçbir şeyden zevk alamamanıza sebep oluyor. Sonuç olarak bu durumu kabul ettim ve okb'si olanlar varsa kabullenmeyi tavsiye ederim. Ben böyleyim deyip yolunuza devam etmelisiniz çünkü kimse dört dörtlük değil. Sizin derdiniz de okb olsun ve onu kabul edin. Kabullendikten sonra işler daha kolaylaşacak ve istemediğiniz bir düşünce geldiğinde bu bana ait değil diyip umursamayacaksınız. Ablanız tecrübeli. Tamam bu konuyu dağıtalım ihtiyacı olan varsa tavsiye veririm zaten.

Bu arada bana çok çok doğal renklerde oje önerebilecek birisi var mı, pastel nude serisi demeyiniz pls. Benden bu kadar. Elveda gençler, kendinize iyi davranın.






3 yorum :

  1. Selamlar blogunu begendim Sizi de takipledim.
    Blogumda okudugum kitaplar ve yorumları yer alıyor.
    seni de beklerim.
    kitaplardaysayfalar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba! blog keşif etkinliğinden geliyorum *-*blogunu takibe aldım benim bloguma da beklerim :D gulsahsaahin1.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunu blog keşif etkinliğinde gördüm yazım tarzın harika bayıldım :) takibe aldım banada beklerim :))

    http://afsarogluasli.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...