9 Mayıs 2015 Cumartesi

Şu sıralar en sevdiklerim

Evet merhaba. Her ne kadar blogumu okuyan mokuyan olmasa da yazmak hoşuma gidiyor. Özellikle sevdiğim müzikleri adeta buraya kaydetmiş oluyorum. Bu şarkıların hiçbiri yeni bulduğum şarkılar değil aslında. Mesela best day of my life'ı bir yerlerde duymuştum. Somebody that i used to know zaten çok popülerdi. Ama bu şarkıya bir türlü fırsat tanımamıştım, şimdi dinleyince sevdim. Sonuncusu da zaten çok popüler. With or without you (yanlış hatırlamıyorsam) Böğürtlen Kışı romanında geçmişti. O romanı okuduğum zamanlarda dinlemiştim ve beğenmemiştim. Sanırım bir şarkıyı sevip sevmediğimizi etkileyen en önemli şey ruh halimiz.
Şu sıralar en sevdiğim, dinlemekten zevk aldığım ve replay tuşuna basıp durduğum şarkılar.









0 yorum :

Yorum Gönder

Link içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...